ZAPYTANIE OFERTOWE O CENĘ
sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej
Specjalna Strefa Ekonomiczna Małej Przedsiębiorczości S.A.
z siedzibą ul. Papieża Jana Pawła II 11A, 58-400 Kamienna Góra
NIP: 614-14-72-974, Regon: 230820274
Strona www: www.ssemp.pl
e-mail: l.slawinski@ssemp.pl
tel. 75/ 645 20 30, fax 75/ 645 20 33
zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę sprawowania funkcji inspektora nadzoru
inwestorskiego w specjalności drogowej
przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.:
„Budowa nawierzchni drogowej w pasie drogi dojazdowej, dz. 16/44
przy ul. Gazowej w Lubaniu.”
Postępowanie jest prowadzone bez stosowania ustawy z dnia 29.01.2004 r. (t.j.Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
- Szczegółowy zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi inwestorskiemu określa dokumentacja, stanowiąca załączniki do przetargu nieograniczonego z dnia 04.10.2012 r. tj.:
– specyfikacja istotnych warunków zamówienia, zatwierdzona przez Zarząd SSEMP S.A. dnia 01.10.2012 r.,
– projekt budowlany pn. Budowa nawierzchni drogowej w pasie drogi dojazdowej, dz. 16/44 przy ul. Gazowej w Lubaniu /opis istniejącego i projektowanego zagospodarowania terenu, rysunki i przekroje/,
– szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
– przedmiar robót pn.: Budowa nawierzchni drogowej w pasie drogi dojazdowej.
Z dokumentacją przetargową można zapoznać się na stronie internetowej SSEMP S.A.www.ssemp.pl, zakładka Przetargi na roboty budowlane
Przetarg
Budowa nawierzchni drogowej w pasie drogi dojazdowej, dz. 16/44 przy ul. Gazowej w Lubaniu.
dostępny pod adresem:
http://www.ssemp.pl/artykuly/budowa-nawierzchni-drogowej-w-pasie-drogi-dojazdowej-dz-16-44-przy-ul-gazowej-w-lubaniu—2012-10-04
- Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
- a) nadzór inwestorski nad wykonaniem zamówienia zgodnie z całym zakresem rzeczowym objętym projektem budowlanym, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz umową z Wykonawcą robót budowlanych,
- b) reprezentowanie Zamawiającego na terenie robót przez sprawowanie kontroli zgodności ich realizacji z obowiązującymi przepisami, polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną a także dokumentami, o których mowa w lit. a),
- c) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających – w terminie 3 dni licząc od daty zawiadomienia, dokonanego przez kierownika budowy,
- d) wydawanie kierownikowi budowy poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń również w przypadkach wymagających odkrycia robót zakrytych,
- e) egzekwowanie od kierownika budowy dokonanie poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,
- f) wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie lub spowodowałaby niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub obowiązującymi normami,
- g) wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania,
- h) analiza i ocena dotycząca proponowanych przez Wykonawcę robót sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń,
- i) potwierdzanie faktycznego wykonania i odbiór robót zanikowych lub podlegających zakryciu,
- j) sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego, z których będzie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia poczynione w trakcie odbioru.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby, które posiadają uprawnienia budowlane do nadzorowania robót, stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane, w specjalności drogowej.
Wraz z ofertą należy złożyć uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru oraz uwierzytelnioną kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności, wskazanej osoby, do właściwej izby samorządu zawodowego.
Inspektor będzie pełnić nadzór inwestorski w pełnym zakresie wynikającym z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – art. 25 i art. 26 ustawy (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.).
- Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia ustala się na dzień zakończenia robót objętych nadzorem potwierdzony podpisanym, bez zastrzeżeń, protokołem bezusterkowego odbioru końcowego robót. Przewidziany termin zakończenia robót budowlano-drogowych do dnia 07.12.2012 r.
- Zapytania o przedmiot zamówienia:
wszelkich informacji udziela Łukasz Sławiński, tel. 75/ 645-20-30, kom. 602-853-881
- Termin związania ofertą:
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Sposób przygotowania oferty:
- a) należy wypełnić formularz oferty (załącznik nr 1 do zapytania),
- b) do formularza oferty należy dołączyćuwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru oraz uwierzytelnioną kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności, wskazanej osoby, do właściwej izby samorządu zawodowego.
- Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej SSEMP S.A. będzie kierować się jedynym kryterium cena oferty brutto – 100%. Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną) otrzyma 100,00 pkt,
każda następna oferta otrzyma liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), liczoną wg wzoru:
Cena oferty najniższej x 100 | |
Liczba punktów oferty badanej = | ———————————— |
Cena oferty badanej |
- Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 15.10.2012 r. /poniedziałek/ do godziny 1400 w sekretariacie SSEMP S.A. (I piętro), ul. Papieża Jana Pawła II 11A, 58-400 Kamienna Góra
lub przesłać faksem na nr 75/ 645-20-33 lub e-mailem: l.slawinski@ssemp.pl
Przy wyborze ofert SSEMP S.A. będzie kierować się jedynym kryterium cena.
Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym wszelkie koszty przejazdu oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia.
Cena za pełnienie funkcji inspektora nadzoru jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowanego wydłużeniem terminu wykonania robót budowlanych, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru.
UWAGA:
Warunkiem zawarcia umowy o nadzór inwestorski jest rozstrzygnięcie przetargu i zawarcie umowy na roboty budowlane.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania. W tym przypadku oferentom nie przysługują jakiekolwiek roszczenia.