ZAPYTANIE OFERTOWE O CENĘ zimowego utrzymania dróg na terenie KSSEMP w Kamiennej Górze - 24-11-2016

Home \ ZAPYTANIE OFERTOWE O CENĘ zimowego utrzymania dróg na terenie KSSEMP w Kamiennej Górze – 24-11-2016

Kamienna Góra 24.11.2016 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE O CENĘ

zimowego utrzymania dróg na terenie KSSEMP w Kamiennej Górze

w sezonie zimowym 2016/2017

Specjalna Strefa Ekonomiczna Małej Przedsiębiorczości S.A.

z siedzibą ul. Papież Jana Pawła II 11A, 58-400 Kamienna Góra

NIP: 614-14-72-974, REGON 230820274

Strona : www.ssemp.pl

e-mail: l.slawinski@ssemp.pl,

e-mail: j.osmolak@ssemp.pl

tel. 75/ 645 20 30, fax 75/ 645 20 33

zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę

zimowego utrzymania dróg wewnętrznych i parkingu

przy budynku administracyjnym SSEMP S.A. w Kamiennej Górze

w sezonie zimowym 2016/2017

 

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
  2. a) odśnieżanie dróg wewnętrznych i parkingu przy budynku administracyjnym SSEMP A., wraz z dojazdem do działki nr ew. 191, obręb 0003 (załącznik nr 3) /usuwanie śniegu z całej szerokości roboczej jezdni i zatok postojowych parkingu/ zapewniające stałe utrzymywanie ich przejezdności,
  3. b) stałe zwalczanie i usuwanie gołoledzi, śliskości oraz zapewnienie materiałów do tego potrzebnych (środki niechemiczne piasek o średnicy cząstek od 0,1 do 1 mm, kruszywo naturalne lub sztuczne o uziarnieniu do 4 mm i środki chemiczne wymienione w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów iwarunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach iplacach, Dz. U. z 2005 r., Nr 230, poz. 1960), (piasek, sól),
  4. c) zapewnienie maszyn i sprzętu do odśnieżania a także utrzymanie ich w gotowości,
  5. d) bieżące spychanie zwałów śniegu i lodu na pobocza przy użyciu własnych środków technicznych Wykonawcy,
  6. e) usuwanie zwałów śniegowych z terenu w przypadku znacznego ich nagromadzenia,
  7. f) usunięcie z dróg, po zakończeniu sezonu zimowego, materiałów niezbędnych do usuwania gołoledzi i śliskości drogowej.
  8. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  9. a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia,
  10. b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

  1. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.12.2016 r. do 28.02.2017 r. (termin może ulec wydłużeniu do czasu utrzymywania się warunków zimowych.)
  2. Zapytania o przedmiot zamówienia:

Wszelkich informacji udziela:

Łukasz Sławiński, tel. 75/ 645 20 30, kom. 602 853 881,

Jarosław Osmolak, tel. 75/ 645 20 30, kom. 660 691 561.

  1. Termin związania ofertą:

Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

  1. Sposób przygotowania oferty:

Należy wypełnić formularz ofertowy /załącznik nr 1/ oraz oświadczenie /załącznik nr 2/, które składają się na ofertę. Każdy z wyżej wymienionych załączników powinien być podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

  1. Kryteria i sposób oceny ofert:

Kryterium ceny: najniższa stawka brutto / 1 r-g odśnieżania  – 100%

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą stawką brutto za jedną roboczogodzinę odśnieżania, uwzględniającą wszystkie koszty, w tym koszt pracy ludzi, sprzętu oraz koszt materiałów do usuwania gołoledzi, śliskości.

 

  1. Warunki płatności:

Rozliczenie kompleksowo wykonanej usługi będzie następowało w cyklach miesięcznych, w oparciu o zaoferowaną stawkę godzinową i rzeczywistą liczbę godzin odśnieżania w miesiącu rozliczeniowym. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na wskazany w formularzu ofertowym rachunek bankowy, w terminie 14 dni, licząc od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę rachunku bądź faktury VAT. Rachunek bądź faktura VAT winny być wystawione po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, jednak nie później niż do 10-go dnia następnego miesiąca. Za dzień zapłaty rozumie się dzień obciążenia rachunku Specjalnej Strefy Ekonomicznej Małej Przedsiębiorczości S.A.

Ustala się, że szacowana liczba godzin odśnieżania w miesiącu rozliczeniowym nie powinna przekroczyć 50, a każde przekroczenie ponad, z uwagi na szczególne warunki pogodowe, będzie wymagało każdorazowego uzgodnienia z SSEMP S.A.

 

  1. Termin i miejsce składania ofert:

Ofertę należy złożyć do dnia 30.11.2016 r. /środa/ do godziny 1400 w sekretariacie SSEMP S.A. (I piętro) ul. Papieża Jana Pawła II 11A, 58-400 Kamienna Góra lub przesłać faxem na nr 75/ 645 20 33 lub e-mailem: l.slawinski@ssemp.pl, j.osmolak@ssemp.pl

 

Zaleca się przed przystąpieniem do sporządzenia oferty dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia.

Zaniechanie przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji następuje na jego ryzyko i odpowiedzialność.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia procedury wyłonienia Wykonawcy bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania.

zalacznik-nr-3-1Załączniki:

formularz-ofertowy

oswiadczenie