Polski Fundusz Rozwoju Portal PPK zaprasza na bezpłatne webinaria, dotyczące obsługi PPK w firmach.
Cykl składa się z trzech warsztatów w formie webinarowej. Każda część przewidziana jest na 60 minut łącznie z sesją pytań i odpowiedzi.
Link do zapisów: https://forms.office.com/r/XqbSEC5Uq7
Poniżej nazwa, data oraz zawartość poszczególnych części:
- Obsługa PPK w firmie (poziom podstawowy) – 10 lipca, godzina 9:30
- Zawieranie umowy o prowadzenie (dla kogo i kiedy)
- Naliczanie wpłat (od czego, terminy, zaliczka na podatek dochodowy)
- Obsługa PPK w firmie (poziom średniozaawansowany) – 17 lipca, godzina 9:30
- Obowiązki informacyjne pracodawcy względem nowo zatrudnionego
- Obsługa deklaracji i wniosków składanych przez osoby zatrudnione
- Bardziej skomplikowane sytuacje dotyczące zawierania umów o prowadzenie (młodociani, urlop bezpłatny)
- Obsługa PPK w firmie (poziom zaawansowany) – 24 lipca, godzina 9:30
- Nieprawidłowe wpłaty do PPK (korekty, skutki podatkowe korekt)
- Ponowne zatrudnienia tej samej osoby a PPK
- Śmierć uczestnika PPK
- Przejęcia/ łączenia podmiotów zatrudniających
- Obywatele Rosji i Białorusi w PPK
- Zmiana instytucji finansowej
Prowadzący:
Alina Nieplowicz – ekonomistka, ekspert PPK, szkoleniowiec. Od przeszło 20 lat związana z branżą finansową. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich w centrali oraz w oddziałach korporacyjnych sektora bankowego.
Maciej Sawicz – ekspert PPK, szkoleniowiec, doradca ubezpieczeniowy z 25 letnim doświadczeniem. Trener akademii szkoleniowej dla doradców finansowych. Specjalista w budowaniu systemów motywacyjnych opartych na programach ubezpieczeniowych.